Τεχνική Υποστήριξη VoIP Κέντρου

Τεχνική Υποστήριξη VoIP Κέντρου

Εγκατάσταση και Υποστήριξη 3CX από

Εγκατάσταση και Υποστήριξη 3CX από

Υποστήριξη Elastix

Προσφέρουμε υποστήριξη τηλεφωνικών κέντρων βασισμένα στο Elastix, σε πολύ οικονομικές τιμές.

Τιμή εκκίνησης 50€/ώρα
62,00 € 50,00 €
Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
SKU
Elastix

Το Elastix είναι ένα Open Source Sofware, για τη δημιουργία Unified Communications. Στόχος του είναι να ενσωματώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις επικοινωνίας, που διατίθεται σε επίπεδο επιχείρησης, σε μια μοναδική λύση.
Υπάρχουν νέοι τρόποι επικοινωνίας κάθε μέρα και η προσθήκη των χαρακτηριστικών και της λειτουργικότητας πρέπει να είναι σταθερή. Το Elastix είναι σε θέση να καθιερώσει ένα αποτελεσματικό περιβάλλον, για τον οργανισμό σας με την προσθήκη πολλών χαρακτηριστικών, που σας επιτρέπει να ενσωματώσει άλλες τοποθεσίες της εταιρείας σας να συγκεντρώσει την επιχείρησή σας και να το πάρετε παγκόσμια.
Το Elastix δεν έχει κόστος, που σχετίζεται με την αδειοδότηση ή τη λειτουργικότητα. Όλες οι εκδόσεις Elastix είναι πλήρεις εκδόσεις χωρίς περιορισμό στη χρήση της ή τα χαρακτηριστικά του. 

Δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου

  • · IVR (Interactive Voice Response) για μήνυμα υποδοχής και δρομολόγηση κλήσεων στα αρμόδια τμήματα
  • · Τηλεφωνητής με δυνατότητα αποστολή μηνύματος σε email
  • · Καταγραφή κλήσεων
  • · Αναλυτική κατάσταση εισερχομένων - εξερχομένων κλήσεων
  • · Σύστημα παραλαβής και λήψης φαξ (fax server)
  • · Δυνατότητα αποστολής των εισερχομένων φαξ σε email
  • · Δυνατότητα ζωντανής γραπτής συνομιλίας μέσω Η/Υ
  • · Υποστήριξη ημερήσιας - νυχτερινής λειτουργίας
  • · Δυνατότητα δρομολόγησης εισερχόμενων / εξερχόμενων κλήσεων
  • · Μουσική στην αναμονή (music on hold)
  • · Address book πελατών
  • · Γραφική αναπαράσταση λειτουργίας γραμμών και εσωτερικών
  • · Ηχητική ανακοίνωση στις τηλεφωνικές συσκευές
  • · Απομακρυσμένη πρόσβαση στο τηλεφωνικό κέντρο με PIN
  • · Αποκλεισμός συγκεκριμένων αριθμών από εισερχόμενες κλήσεις
  • · Απομακρυσμένα εσωτερικά μέσω VPN
  • · Φραγές κλήσεων
  • · Αναμονή εισερχόμενων κλήσεων (call parking)
  • · Προώθηση εισερχόμενων κλήσεων (call forwarding)
  • · Δρομολόγηση εξερχόμενων κλήσεων σε διαφορετικό πάροχο τηλεφωνίας ανάλογα με κριτήρια που εσείς καθορίζεται όπως π.χ. το κόστος της γραμμής
  • · Τηλεφωνική διάσκεψη (conferencing), όπου είναι εφικτός ο συγχρονισμός όλων των συμμετεχόντων σε ένα κοινό κανάλι επικοινωνίας
  • · Δυνατότητα σύνδεσης των παραρτημάτων της εταιρείας σας, που βρίσκονται σε διαφορετική γεωγραφική περιοχή σε ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο, ώστε να πραγματοποιείτε απεριόριστες ενδοεταιρικές κλήσεις με μηδενικό κόστος
  • · Call center λειτουργία, για προώθηση διαφημιστικής καμπάνιας
Γράψτε τη Δική σας Αξιολόγηση
Αξιολογείτε:Υποστήριξη Elastix
Η Βαθμολογία σας

No Related Posts